اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 يا 351
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، حتما با دستگاه های برند دلونگی برخورد کرده اید. دلونگی از برند های معتبر در صنعت تولید لوازم خانگی به خصوص در بخش دستگاه های قهوه ساز برقی می باشد.

این کمپانی ایتالیایی دارای بیش از ۱۲۰ سال سابقه در این زمینه است که همچنان دستگاه های جدیدی را به بازار عرضه میکند. مانند اسپرسو ساز مدل ۳۵۱ این برند. ولی دستگاه های قدیمی تر هم، همچنان پر فروش هستند، مانند مدل ۶۸۵  دلونگی. اما این دو اسپرسو ساز چه تفاوت هایی با هم دارند؟ با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این دو مدل دستگاه قهوه ساز برقی بپردازیم.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 351: قهوه ساز دلونگی ۳۵۱ دارای توان موتور ۱۱۰۰ وات، فشار بخار ۱۵ بار است و با گنجایش مخزن ۱/۱ لیتر. اما این قهوه ساز به دلیل داشتن ۲ ویژگی منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته است.

اولین ویژگی اسپرسو ساز دلونگی ۳۵۱ داشتن ۲ نازل بخار است. با این ۲ نازل میتوان به صورت جداگانه از آب جوش و از بخار آب استفاده کرد. از نازل بخار آب برای تهیه قهوه هایی مانند کاپوچینو، لته یا لاته، ماکیاتو، … استفاده می شود.

دومین ویژگی دارا بودن ۲ ترموستات جداگانه می باشد. این ۲ ترموستات برای تنظیم دقیق تر و کنترل بیشتر بر دمای آب و بخار به صورت جداگانه است.

اسپرسو ساز دلونگی 685: ضد خش بودن بدنه این قهوه ساز مورد دیگری است که به آن برتری داده است. زیرا این مورد باعث شده که دستگاه استحام و طول عمر بیشتری داشته باشد. ویژگی دیگری که باعث تمایز این اسپرسو ساز درمقایسه با ۳۵۱ شده است، توان موتور آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای توان موتور بیشتر یعنی ۱۳۵۰ وات است.

و اما چرا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت یعنی اسپرسو ساز دلونگی ۶۸۵ است؟ اولین ویژگی خاص این دستگاه ابعاد آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای اندازه های ۳۶۵*۳۸۰*۲۱۰ mm است که با این ابعاد و وزن کم، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص میدهد.

و نکته آخری که باید در نظر داشته باشید این است که با هر دوی این دستگاه ها میتوانید انواع نوشیدنی های قهوه از سرد تا گرم آن را درست کنید.

source: اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 يا 351





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز دلونگی 351 , اسپرسو ساز دلونگی 685 , خرید اسپرسو ساز , قهوه دات کام , بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی , قیمت دستگاه اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 5 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: